Την υπόσχεση ότι από τα ξημερώματα του Σαββάτου θα αρχίσει σταδιακά να ομαλοποιείται η υδροδότηση του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, έδωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ, Γιάννης Κρεστενίτης.
Οι εργασίες αποκατάστασης της διαρροής στον κεντρικό αγωγό της Αραβησσού, ολοκληρώθηκαν νωρίς σήμερα το απόγευμα, ανέφερε ο ίδιος. «Η αποκατάσταση της διαρροής με την αντικατάσταση σπασμένου τμήματος αγωγού, ολοκληρώθηκε και υπάρχει τροφοδότηση του δικτύου από την Αραβησσό, τις τελευταίες τρεις ώρες, θα ομαλοποιηθεί η υδροδότηση της πόλης τα ξημερώματα του Σαββάτου», είπε ο κ. Κρεστενίτης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Νωρίτερα, ο υπεύθυνος της ΕΥΑΘ, Λάζαρος Καμπουρίδης, μιλώντας στο Life-Events, είχε εξηγήσει ποια θα είναι τα επόμενα στάδια ώστε να αποκατασταθεί η υδροδότηση στο πολεοδομικό συγκρότημα, υπολογίζονταν πως αυτό θα γίνει το αργότερο μέχρι το πρωί του Σαββάτου…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.