Επίθεση με σκληρή γλώσσα στην κυβέρνηση και προσωπικά στον Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στην Εθνική Συνδιάσκεψη της Δ.Α.Π -ΝΔΦΚ.
«Γερά να φύγει η χειρότερη κυβέρνηση που γνώρισε αυτός ο τόπος. Γερά όχι μόνο για να φύγει αυτή η κυβέρνηση, γερά για να γίνει επιτέλους η Πατρίδα μας ένα κανονικό ευρωπαϊκό Κράτος», είπε ο πρόεδρος της ΝΔ και πρόσθεσε: «Τον πίστεψαν οι νέοι τον κ. Τσίπρα, γιατί τους είπε ότι θα σκίσει τα Μνημόνια στα οποία πολλοί νέοι απέδιδαν τις συνέπειες της κρίσης που τους έπνιγε. Τον πίστεψαν, γιατί είπε ότι θα αυξήσει τον κατώτατο μισθό στα 751 ευρώ το μήνα. Τον πίστεψαν, γιατί είπε ότι ως δια μαγείας θα εξαφάνιζε την ανεργία. Και τι έκανε τελικά ο δήθεν νέος κ. Τσίπρας; Τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που υποσχέθηκε. Γι' αυτό θα τον τιμωρήσετε, ειδικά εσείς οι νέοι. Γιατί διέψευσε τα όνειρά σας και τις προσδοκίες σας».
Ο κ. Μητσοτάκης ανέβασε μάλιστα ακόμα περισσότερο τους τόνους λέγοντας : « Αντί για ανθρωπιά όμως, γι' αυτό θέλω να το τονίσω, η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ έδειξε το απάνθρωπο πρόσωπο του τυχοδιωκτικού λαϊκισμού της και αντί για εθνική αξιοπρέπεια, έφερε συνεχείς εθνικές υποχωρήσεις από το όνομα των Σκοπίων ως την «ομηρία» των δύο αξιωματικών στην Τουρκία. Τη βάζω μέσα σε εισαγωγικά γιατί έτσι την χαρακτηρίζει ο ίδιος ο υπουργός Εθνικής 'Αμυνας. Και όλα αυτά, δυστυχώς, είναι το αντίτιμο της παραμονής του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ στην εξουσία. Και αυτή είναι η πολλή σύντομη περιγραφή όσων έχουμε ζήσει την τελευταία τριετία».
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=669198&catID=1
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.