"Ο στόχος είναι να πάρουμε τη χώρα μας πίσω. Να βελτιώσουμε την ζωή των Ελλήνων με ασφάλεια, πρόοδο, αξιοπρέπεια, δικαιώματα. Ιδρύσαμε το Κίνημα Αλλαγής για να κερδίσουμε αυτό το στοίχημα. Μαζί με τους προοδευτικούς πολίτες θα το πετύχουμε", τονίζει, σε συνέντευξή της στο "Έθνος της Κυριακής", η Φώφη Γεννηματά, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του ιδρυτικού συνεδρίου του Κινήματος Αλλαγής. "Κοινός μας στόχος η πολιτική ενότητα, η συντονισμένη και αποτελεσματική δράση. [...] Ξεπερνάμε καθημερινά τις δυσκολίες. Δεν είναι απλό αλλά τα καταφέρνουμε", προσθέτει η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής.
Ερωτώμενη για το χρόνο των εκλογών, η Φώφη Γεννηματά εκτιμά ότι ο πολιτικός χρόνος της κυβέρνησης τελειώνει, "καθημερινά γίνεται φανερό πως βρίσκονται πλέον σε αποδρομή", ενώ όσον αφορά το Κίνημα Αλλαγής και τις εκλογικές του προοπτικές, αναφέρει ότι "αναδεικνύεται καθημερινά ως ο ισχυρός προοδευτικός πόλος, στο πολιτικό μας σύστημα", προσθέτοντας ότι "απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ήττα του ΣΥΡΙΖΑ που συγκυριακά και προσωρινά εξέφρασε ένα τμήμα των πολιτών της δημοκρατικής παράταξης και το εγκλώβισε στις αδιέξοδες πολιτικές του".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.