Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

«Κύριε Τσίπρα και Κυβέρνηση αφήστε ήσυχο τον Ολυμπιακό»

«Κύριε Τσίπρα και Κυβέρνηση αφήστε ήσυχο τον Ολυμπιακό»

Δηλώσεις κατά πάντων από τον Σάββα Θεοδωρίδη


Ο Σάββας Θεοδωρίδης έκανε την... επίθεσή του για Κυβέρνηση, Αλέξη Τσίπρα αλλά και ΕΠΟ, ζητώντας παραίτηση του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας και σχολιάζοντας την δικαστική απόφαση της Τούμπας. Τι άλλο είπε για Ολυμπιακό.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του αντιπρόεδρου του Ολυμπιακού στη NOVA:
«Είχα κάνει ολόκληρη ομιλία για την Μακεδονία όταν είχε γίνει η συγκέντρωση και όταν μετά μεταφέρθηκε στην Αθήνα. Τι συγκίνηση μας πιάνει όλους όταν ακούμε το όνομα Μακεδονία. Όνομα ελληνικό και τίποτε άλλο. Αυτήν την στιγμή ο νους μας είναι στα δύο λεβεντόπαιδα που έχουν συλληφθεί από τους Τούρκους στα σύνορα μας. Αυτό είναι το θέμα που θα έπρεπε να κυριαρχεί. Σε αυτό θα έπρεπε να δώσουν όλες τους τις δυνάμεις, γιατί ακούω το ένα και το άλλο και τίποτα δεν γίνεται. Και από ότι βλέπω θα τραβήξει πολύ καιρό. Σκεφτείτε τις οικογένειες αυτών των παιδιών. Να είμαστε δίπλα σε αυτά τα παιδιά. Σκεφτείτε να ξεκινήσουμε από την Τουρκία, τα Σκόπια, την Αλβανία. Διαμελίστηκε η Ελλάδα. Πρώτα από όλα είμαστε Έλληνες. Πρώτα θα σκεφτούν αυτά τα παιδιά και όλη μας η προσοχή θα είναι το πότε θα γυρίσουν πίσω στην Ελλάδα το συντομότερο. Εχουν γονείς, όλοι τους αγαπάνε και είμαστε δίπλα τους.
Είναι η πρώτη φορά που δεν θα συζητήσω για το παιχνίδι του Ολυμπιακού. Ηταν ένα παιχνίδι ρουτίνας για εμάς, κερδίσαμε 4-0. Ηταν τόσες πολλές οι σκέψεις μου, από τα εκατομμύρια τηλεφωνήματα που δεχθήκαμε σήμερα στον Ολυμπιακό, με την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Εχουν διαλύσει και δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο στο ελληνικό ποδόσφαιρο και θα αρχίσω τελείως αντίστροφα σήμερα. Θα αρχίσω από την ανακοίνωση και μπράβο τους, του Παναθηναϊκού. Ο οποίος επεσήμανε σήμερα ότι η απόφαση του δευτεροβάθμιου οργάνου καταλύει όλα τα όργανα, είναι προϊόν πολιτικής παρέμβασης και σκανδαλώδους διαχείρισης προς όφελος συγκεκριμένου επιχειρηματία.
Είναι χοντρά αυτά που λέγονται και δεν θα την πληρώνει ο ελληνικός λαός για τον οποιοδήποτε επιχειρηματία. Για να τα λέει ο Παναθηναϊκός κάπου στηρίζεται. Μην ξεχνάτε ότι στην αρχή υπήρχε συμμαχία τριών ομάδων και ο Ολυμπιακός ήταν απ' έξω. Εμείς δεν θα αφήσουμε κανέναν επιχειρηματία, ό,τι σχέσεις και αν έχει, γιατί εδώ το γράφει καθαρά, να ακουμπήσει τον Ολυμπιακό. Μέχρι στιγμής εγώ ξέρω τι τραβάει ο Ολυμπιακός. Εμείς που δουλεύουμε στον Ολυμπιακό ξέρουμε τι συμβαίνει γύρω από την Ολυμπιακό. Εμείς που δουλεύουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ για τον Ολυμπιακό, τίμια και ωραία. Βάζει εκατομμύρια ο πρόεδρός μας.





Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.