Άναψαν τα αίματα στο 4' του ντέρμπι ΠΑΟΚ-ΑΕΚ με αφορμή ένα κτύπημα με τον αγκώνα του Μάτος στον Λιβάγια. Ο διαιτητής Κομίνης έδειξε κίτρινη στον παίκτη του ΠΑΟΚ, ενώ από την Ένωση ζήτησαν αποβολή. Δείτε τη φάση... http://www.filathlos.gr/diaitesia/407068-binteo-e-phase-toy-4-me-matos-libagia-poy-o-komines-edeixe-kitrine-kai-e-aek
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.