Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Τα βρήκαν σε όλα όμιλος Λάτση και Ελληνικό δημόσιο για τα ΕΛΠΕ


Οι δύο πλευρές θα διατηρήσουν στα ΕΛΠΕ ποσοστό 15% έκαστος και θα διαθέσουν μέσω του ΤΑΙΠΕΔ σε στρατηγικό επενδυτή με τις διαδικασίες διεθνούς διαγωνισμού.

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται η προετοιμασία για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των ΕΛΠΕ, με τους δύο βασικούς μετόχους –ελληνικό Δημόσιο και Paneuropean– να έχουν συμφωνήσει στα ποσοστά που θα εκχωρήσουν σε στρατηγικό επενδυτή αλλά και να έχουν ανταλλάξει προτάσεις για το shareholder agreement (συμφωνία μετόχων). Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», οι δύο βασικοί μέτοχοι θα διατηρήσουν στα ΕΛΠΕ ποσοστό 15% έκαστος και θα διαθέσουν μέσω του ΤΑΙΠΕΔ σε στρατηγικό επενδυτή, που θα αναζητηθεί με τις διαδικασίες του διεθνούς διαγωνισμού, ποσοστό κοντά στο 31% ο όμιλος Λάτση και κοντά στο 20% το ελληνικό Δημόσιο, καθώς επίσης και το μάνατζμεντ.



Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=72214



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.