Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Προβλήματα ξανά με τις αιτήσεις για το «Εξοικονομώ κατ' οίκον»

Με την υπομονή και τα νεύρα των ενδιαφερόμενων προς ένταξη στο νέο Εξοικονομώ Κατ' Οίκον συνεχίζει να παίζει η ηλεκτρονική πλατφόρμα που κανονικά θα άνοιγε από σήμερα το πρωί στις 8:00, για κάποιες περιφέρειες της χώρας.


Ετσι, έπειτα από τρεις αναβολές, την αλλαγή του τρόπου υποβολής των αιτήσεων και παρά τις διαβεβαιώσεις ότι όλα τα τεχνικά προβλήματα έχουν επιλυθεί, όσοι προσπαθούν από το πρωί να μπουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «exoikonomisi.ypen.gr», για το πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» πέφτουν επάνω σε... τοίχο, καθώς η πλατφόρμα δεν ανοίγει!

Την ίδια κατάσταση είχαν βιώσει και τις προηγούμενες μέρες όσοι έμπαιναν για να κάνουν υποβολή αίτησης, λόγω υπερφόρτωσης του συστήματος, όπως έλεγε το υπουργείο Ενέργειας, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να ανακοινώσει αυτό που από την αρχή του πρότειναν οι μηχανικοί: το τμηματικό άνοιγμα του συστήματος ανά περιφέρειες, σε διάστημα τριών εβδομάδων. 


Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/771335/provlimata-xana-me-tis-aitiseis-gia-to-exoikonomo-kat-oikon-se-toiho-peftoun-pali-oi-mihanikoi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.