Την πλήρη αποποινικοποίηση της κάνναβης στήριξε ο Γιώργος Παπανδρέου στο Cannabis News, υπογραμμίζοντας ότι η κοινωνία μας πρέπει να ξεπεράσει το ταμπού για να μπορέσει να επιτρέψει την καλλιέργεια και την αυτοκαλλιέργεια.
Για το νομοσχέδιο το οποίο συζητείται αυτές τις ημέρες στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων, δήλωσε ότι «χρειάζεται βελτιώσεις ώστε να εξυπηρετηθούν δυο σκοποί: Καταρχήν ο ασθενής θα πρέπει μέσω μιας εύσχημης διαδικασίας να μπορεί να λάβει τα φάρμακά του, να έχει εύκολη και σωστή πρόσβαση σε ποιοτικά προϊόντα συνταγογραφημένα από έμπειρους γιατρούς. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρξει μια διαδικασία τέτοια που δεν θα αποτρέπει μέσω της γραφειοκρατίας τον ασθενή να κάνει ιατρική χρήση της κάνναβης».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.