«Αναγκάστηκαν να τα πάρουν όλα πίσω» τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ
Για «διαστρέβλωση» των δηλώσεων του Αμερικάνου πρέσβη, Τζέφρι Πάιατ, κατηγόρησε το Μέγαρο Μαξίμου ο Κυριάκος Μητσοτάκης.Ερωτηθείς από δημοσιογράφους για το «αλαλούμ» που προκλήθηκε αναφορικά με το περιεχόμενο των δηλώσεων του κ. Πάιατ για την
Ο κ. Μητσοτάκης κλήθηκε να σχολιάσει και το ζήτημα των βουλευτικών προνομίων, με αφορμή τις αποκαλύψεις για το επίδομα ενοικίου σε εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, λέγοντας «Εγώ και η Χαρά Κεφαλίδου είχαμε πει ότι παραιτούμαστε των χρημάτων από τη συμμετοχή στις Επιτροπές. Εγώ μάλιστα είχα πει ότι δεν θα κάνω χρήση του βουλευτικού αυτοκινήτου και δεν το έχω πάρει».
Νωρίτερα, η ΝΔ είχε επιβεβαιώσει ξεκάθαρα ότι ο πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Αθήνα δήλωσε πως στην έρευνα του FBI για τη Novartis δεν εμπλέκεται Έλληνας πολιτικός.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/765329/mitsotakis-to-maximou-prospathise-na-diastrevlosei-tis-diloseis-paiat/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.