Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Μήνυση κατέθεσε ο Βενιζέλος για την υπόθεση Novartis: Διεπράχθη σε βάρος μου κατάχρηση εξουσίας...


Ο Ευάγγελος Βενιζέλος κατέθεσε έγκληση και μήνυση κατά του ενός από τους τρεις ανώνυμους προστατευόμενους μάρτυρες στην υπόθεση Novartis.

Όπως αναφέρει ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης σε δήλωσή του «ψέλλισε, το όνομά μου κατά τρόπο αυταπόδεικτα ψευδή. Στρέφομαι όμως και κατά των αυτουργών και των συνεργών μιας σειράς εγκλημάτων που έχουν βαρύ θεσμικό χαρακτήρα».

Πρόσθεσε ότι «η κραυγαλέα ψευδορκία και συκοφαντική δυσφήμηση είναι το λιγότερο. Διεπράχθη σε βάρος μου κατάχρηση εξουσίας με τη νομική έννοια του όρου. Με εξέθεσαν σε δίωξη, ενώ γνώριζαν όχι απλώς ότι είμαι αθώος αλλά παντελώς άσχετος με την υπόθεση».





Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=663618&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.