Αύριο στη Βουλή θα αποδειχτεί ότι η υπόθεση Novartis είναι ένα «σκηνικό» που έχει στήσει η κυβέρνηση, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο πρώην υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, ενόψει της συνεδρίασης της Ολομέλειας όπου θα συζητηθεί η πρόταση για σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής.
Πρόκειται για «100% σκευωρία», είπε ο κ. Λοβέρδος, τονίζοντας ότι εάν οι καταγγελίες σε βάρος και των υπόλοιπων εννέα εμπλεκόμενων πολιτικών προσώπων είναι εξίσου ανεδαφικές με αυτές που αφορούν τον ίδιο, τότε είναι προφανές ότι υπήρξε στοχοποίηση αντιπάλων της κυβέρνησης.
Ο κ. Λοβέρδος αποκάλεσε «αρχισυμμορίτη» της υπόθεσης Novartis τον Αλέξη Τσίπρα, σημειώνοντας ότι οι ενέργειες του πρωθυπουργού παραπέμπουν σε άρθρα του ποινικού κώδικα που αφορούν τη σύσταση συμμορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.