Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Άγνωστοι επιτέθηκαν και έσπασαν τις τζαμαρίες στα γραφεία της Novartis στην Μεταμόρφωση

ghioh
Άγνωστοι επιτέθηκαν στα γραφεία της Novartis, στη Μεταμόρφωση τα ξημερώματα.
Οι δράστες, όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, έσπασαν τις τζαμαρίες και πέταξαν κόκκινες μπογιές στην κεντρική είσοδο των γραφείων της εταιρείας.
Μάλιστα, στο σημείο άφησαν και μια βαριοπούλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.