Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Προκαλεί ο Τούρκος πρωθυπουργός: Η Αγκυρα μπορεί να εξουδετερώσει κάθε απειλή στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο


Λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Αμυνας, Δημήτρη Βίτσα, ο οποίος με αφορμή την τουρκική προκλητικότητα είπε ότι «Δεν σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας, όποιος κάνει τσαμπουκά να το σκεφτεί δύο και τρεις φορές»ο Τούρκος πρωθυπουργός Μπεναλί Γιλντιρίμ προκάλεσε εκ νέου, στέλνοντας εμμέσως πλην σαφώς μήνυμα τόσο στην Αθήνα όσο και την Λευκωσία.

«Τη στιγμή που η Τουρκία καταπολεμά στο εσωτερικό και στο εξωτερικό την τρομοκρατία, κάποιοι επιθυμούν να επωφεληθούν από τις περιστάσεις και να δημιουργήσουν διάφορα σχέδια και παγίδες σε Αιγαίο και Μεσόγειο», είπε ο Τούρκος πρωθυπουργός στο πλαίσιο ομιλίας του κατά τα εγκαίνια ενός υποβρυχίου νέας γενιάς στο Γκιόλτζουκ του Μαρμαρά.

Στη συνέχεια, αναφέρει η Καθημερινή, ο κ. Γιλντιρίμ πρόσθεσε τα εξής: «Το ξεκαθαρίζω από αυτό το βήμα. Όποιες και αν είναι οι συνθήκες, η Τουρκία με το Πολεμικό Ναυτικό της, κάτω από κάθε είδους συνθήκη έχει την δυνατότητα να εξουδετερώσει κάθε είδους απειλή. Κανείς να μην έχει λανθασμένους υπολογισμούς».


Πάντως, η φιλοκυβερνητική εφημερίδα Σταρ μεταδίδει την δήλωση του κ. Γιλντιρίμ ως μια προειδοποίηση που έχει ως παραλήπτη τη Λευκωσία.


http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=664671&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.