Μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα είχε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο με τον σέντερ των Φιλαδέλφεια Σίξερς, Τζοέλ Εμπίιντ…
«Ο Εμπίιντ μου είπε «Trust the Process» και με κάλεσε να παίξω στους Σίξερς τα επόμενα χρόνια. Η αντίδραση μου ήταν να γελάσω με αυτά που μου έλεγε», ανέφερε ο ηγέτης των «ελαφιών» μιλώντας στην εφημερίδα «Milwaukee Journal Sentinel».
Ο Καμερουνέζος, πάντως, πιθανότατα θα μείνει με την… όρεξη, αφού ο Γιάννης έχει υπογράψει συμβόλαιο με τους Μπακς μέχρι το καλοκαίρι του 2021, με συνολικές αποδοχές που αγγίζουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.