Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Το ΝΒΑ επιστρέφει στο Σιάτλ

Το Σιάτλ αναμένεται να φιλοξενήσει και πάλι ένα ματς ομάδων του ΝΒΑ, έστω και αν πρόκειται για παιχνίδι προετοιμασίας…
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Sacramento Bee», οι Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς θα αναμετρηθούν με τους Σακραμέντο Κινγκς στις 6 Οκτωβρίου σε ένα φιλικό στο περιθώριο της preseason. Αυτή θα είναι και η πρώτη φορά που θα διεξαχθεί αγώνας στην πολιτεία της Ουάσινγκτον μετά τη μετακίνηση των Σούπερσονικς στην Οκλαχόμα Σίτι το 2008.
Υπενθυμίζεται πως η πόλη του Σιάτλ προετοιμάζει εδώ και αρκετό καιρό το έδαφος για την μεγάλη επιστροφή στο NBA, μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου γηπέδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.