Ο Σωτήρης Μανωλόπουλος ήταν στον πάγκο της Ένωσης ως τις αρχές του Δεκεμβρίου του 2017 και υπό τις οδηγίες του η ΑΕΚ νίκησε στον ημιτελικό του Κυπελλου τον Παναθηναϊκό Superfoods, ενώ ο Γιούρι Ζντοβτς είχε το "κιτρινόμαυρο" τιμόνι στα χέρια του από τον Δεκέμβριο του 2015 ως τον τον Μάρτιο του 2017.
Οι δύο προπονητές μάλιστα φρόντισαν να συγχαρούν τον "Σάλε", καθώς ήταν ανάμεσα σε όσους του τηλεφώνησαν για να του αποδώσουν τα εύσημα, όπως γνωστοποίησε ο διευθυντής επικοινωνίας της ΚΑΕ ΑΕΚ, Γιώργος Νικολάου μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.