Οι παίκτες της ΑΕΚ γιόρτασαν με την ψυχή τους την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος κόντρα στον Ολυμπιακό γιορτάζοντας σε γνωστό κέντρο στο Ηράκλειο Κρήτης. Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες.
Οι παίκτες, το τεχνικό επιτελείο και τα μέλη της διοίκησης της "Ένωσης" βρέθηκαν σε γνωστό μαγαζί στο Ηράκλειο Κρήτης παρέα με το τρόπαιο και πραγματικά γλέντησαν με την ψυχή τους. Κάποιοι μάλιστα, όπως ο Ντούσαν Σάκοτα και ο Έντιν Άτιτς, είχαν ντυθεί και κατάλληλα για την γιορτή λόγω των αποκριών!
Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες από το "πάρτι" της ΑΕΚ:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.