Φωτιά στις συζητήσεις για το Σκοπιανό έβαλε ο Μαθιου Νίμιτς που τόνισε ότι η Αθήνα δεν αρνείται την ταυτότητα του λαού της ΠΔΓΜ.
«Από τότε που θέσατε το θέμα της ταυτότητας, δεν έχω ακούσει τίποτε από την ελληνική πλευρά, που θα σήμαινε την άρνηση της ταυτότητας του λαού εδώ, και πιστεύω ότι η λύση είναι τόσο συνεπής που διατηρεί και ακόμη ενισχύει την ταυτότητα (του «Μακεδόνα»). Είμαι πολύ αισιόδοξος. Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχουν διαφορές στις στάσεις των δύο χωρών στις θέσεις, αλλά στην Αθήνα δεν άκουσα άρνηση, άρνηση της ταυτότητας».
Αυτό δήλωσε ο ειδικός διαμεσολαβητής του ΟΗΕ για το ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, Μάθιου Νίμιτς, σε συνέντευξη Τύπου μετά την ολοκλήρωση της συνάντησής του, στα Σκόπια, με τον υπουργό Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, Νικολά Ντιμιτρόφ.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=64140
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.