Με καυστικό τρόπο σχολίασε ο Κώστας Καραπαπάς την ανακοίνωση-απάντηση που εξέδωσε η ΕΠΟ στην επιστολή του Ολυμπιακού για τη διαιτησία.
Ο υπεύθυνος επικοινωνίας των ερυθρόλευκων επιτίθεται στην ομοσπονδία και τονίζει ότι ο τρόπος που διοικείται είναι εκείνος που ξεφτιλίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Παράλληλα ανέφερε ότι η ΠΑΕ εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα για τη σχέση της με την ΕΠΟ μετά απ' αυτή την ανακοίνωση.
Ο υπεύθυνος επικοινωνίας των ερυθρόλευκων επιτίθεται στην ομοσπονδία και τονίζει ότι ο τρόπος που διοικείται είναι εκείνος που ξεφτιλίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Παράλληλα ανέφερε ότι η ΠΑΕ εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα για τη σχέση της με την ΕΠΟ μετά απ' αυτή την ανακοίνωση.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Κώστα Καραπαπά στο http://www.filathlos.gr/olympiakos/397014-karapapas-to-elleniko-podosphairo-xephtilizetai-apo-ton-tropo-poy-to-dioikei-e
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.