Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Πώς σχολίασε το Μέγαρο Μαξίμου το συλλαλητήριο



Από το Γραφείο Τύπου του Μεγάρου Μαξίμου εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

“Το συλλαλητήριο για το ονοματολογικό συγκέντρωσε, όπως αναμενόταν, αρκετές χιλιάδες πολιτών στο Σύνταγμα.

Ο «σεισμός» και τα εκατομμύρια διαδηλωτών που φαντάστηκαν οι διοργανωτές και ο κ. Σαμαράς με τον κ. Μητσοτάκη, που ήθελαν να καπηλευθούν το συλλαλητήριο, παρέμειναν ευσεβείς πόθοι. Ας λύσουν μεταξύ τους τα εσωκομματικά τους.
Η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού, που το παρακολούθησε από τους τηλεοπτικούς του δέκτες, ανεξαρτήτως απόψεων συγκλίνει στην εκτίμηση ότι τα μείζονα θέματα της εξωτερικής πολιτικής δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με οδηγό το φανατισμό και τη μισαλλοδοξία.
Γνώμονας της κυβέρνησης είναι το πατριωτικό συμφέρον, η μετριοπάθεια, η σύνεση και η επιμονή σε καθαρές θέσεις με στόχο τη συνεργασία, τη συνεννόηση και την συνανάπτυξη.
Αυτή την στάση θα τηρήσει αταλάντευτα η ελληνική κυβέρνηση με πατριωτική ευθύνη γιατί κάθε άλλη μόνο σε εθνικές ήττες μπορεί να καταλήξει”.  

http://ysterografa.gr/πώς-σχολίασε-το-μέγαρο-μαξίμου-το-συλλ/                                                                                                                


 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.