Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Ανοιχτός πλέον και ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα

Ανοιχτός πλέον και ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα

Αποχωρεί σταδιακά ο κόσμος από την πλατεία Συντάγματος


Ανοιχτός είναι πλέον και ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα, που είχε κλείσει για το συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε για το Σκοπιανό.

Υπενθυμίζεται ότι λίγο μετά τις 17:00 άνοιξαν και οι στην Ομόνοια και το Πανεπιστήμιο, καθώς σταδιακά, ο κόσμος που είχε βρεθεί στο συλλαλητήριο αποχωρεί.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.