
Αποχωρεί σταδιακά ο κόσμος από την πλατεία Συντάγματος
Ανοιχτός είναι πλέον και ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα, που είχε κλείσει για το συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε για το Σκοπιανό.
Υπενθυμίζεται ότι λίγο μετά τις 17:00 άνοιξαν και οι στην Ομόνοια και το Πανεπιστήμιο, καθώς σταδιακά, ο κόσμος που είχε βρεθεί στο συλλαλητήριο αποχωρεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.