Ο Παναθηναϊκός είχε χθες (18/2) συμπληρώσει ακριβώς έναν χρόνο από την τελευταία του νίκη στην επαρχία. Από εκείνο το 0-5 στην Τρίπολη στις 18 Φεβρουαρίου 2017.
Σήμερα τα... μάγια λύθηκαν. Στις 19 Φεβρουαρίου 2019 ΑΕΛ - Παναθηναϊκός 0-1.
Ήταν η πρώτη φετινή εκτός έδρας νίκη του Παναθηναϊκού. Η πρώτη μακριά από την Λεωφόρο για το πρωτάθλημα, από εκείνο το 2-3 στην Τούμπα πέρυσι τον Μάιο, την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ. Έντεκα αγώνες χωρίς νίκη εκτός έδρας για το πρωτάθλημα δεν έχουν υπάρξει ποτέ ξανά στην ιστορία του τριφυλλιού.
Στη Λάρισα αυτή η μαύρη περίοδος τελείωσε. Με πρωταγωνιστή, τον Λουντ που πέτυχε και το γκολ στο 19′. Με ευκαιρίες, όχι πολλές αλλά πάντως ευκαιρίες. Διότι η ΑΕΛ έκανε στην ουσία μία ευκαιρία στο 89′, με κεφαλιά του Μιλοσάβλιεβιτς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.