Να διαμοιραστεί ο φυσικός πλούτος στην ΑΟΖ της Κύπρου και με την τουρκοκυπριακή πλευρά, ζητά ο «υπουργός εξωτερικών» του ψευδοκράτους.
Η ελληνοκυπριακή πλευρά και οι εταιρείες, που πραγματοποιούν γεωτρήσεις στην ΑΟΖ, πρέπει να μιλήσουν και με τους Τουρκοκυπρίους, δήλωσε ο «υπουργός» Εξωτερικών της ούτω καλούμενης «Τουρκικής Δημοκρατίας Βορείου Κύπρου (ΤΔΒΚ)», Κουντρέτ Οζερσάι.
Όπως τόνισε, οι Ελληνοκύπριοι πρέπει να καταλάβουν ότι «δεν μπορούν να συνεχίσουν να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς να υπάρξει κάποια συμφωνία με τους Τουρκοκυπρίους, είτε σε περίπτωση που επιτευχθεί λύση στο Κυπριακό είτε όχι».
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=67135
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.