Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

ΠΑΟΚ: Αμφίβολοι ενόψει Ολυμπιακού Πέλκας και Κάμπος



Αμφίβολη είναι η παρουσία δύο σημαντικών ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ για την κυριακάτικη αναμέτρηση της Τούμπας με αντίπαλο τον Ολυμπιακό. Ο λόγος για τους Δημήτρη Πέλκα και Τζάλμα Κάμπος, οι οποίοι
Ο διεθνής Έλληνας μεσοεπιθετικός αγωνίστηκε με ένεση για ένα ημίχρονο στο παιχνίδι της Λαμίας, ενώ σήμερα έκανε θεραπεί στο γυμναστήριο, την ώρα που ο Ανγκολέζος εξτρέμ συνεχίζει να ταλαιπωρείται εδώ και μια εβδομάδα με μυϊκό πρόβλημα στον δικέφαλο. Η συμμετοχή και των δύο στο ντέρμπι με τους Πειραιώτες θα ξεκαθαρίσει τις προσεχείς ημέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.