Με μία σφαίρα στην καρδιά έβαλε τέλος στη ζωή του ένας 45χρονος στην περιοχή του Λάγγουρα στην Πάτρα.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, ο άνδρας αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα στην καρδιά, μέσα στο σπίτι του, επί της οδού Γεωργίου Σεφέρη.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.