Στην Ολυμπιακή ομάδα της Ρωσίας κατέληξε το χρυσό μετάλλιο στο χόκεϊ ανδρών στους Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ. Σε έναν συναρπαστικό τελικό, επιβλήθηκε 4-3 της ομάδας έκπληξης του θεσμού, της Γερμανίας, με τις τρεις περιόδου να ολοκληρώνονται με 3-3 και όλα να κρίνονται στον εξτρά χρόνο.
Οι Ρώσοι προηγήθηκαν στο πρώτο 20λεπτο με 1-0, όμως οι Γερμανοί ισοφάρισαν σε 1-1. Από δύο τέρματα πέτυχαν οι δυο ομάδες στην τρίτη περίοδο, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν στον έξτρα χρόνο, όπου εκεί οι Ρώσοι, σημείωσαν ένα ακόμη γκολ που τους χάρισε το χρυσό μετάλλιο.
AP Photo/Julio Cortez
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.