Το γερμανικό τετραθέσιο μπόμπσλεϊ των ανδρών, αποτελούμενο από τους Φρίντριχ, Μπάουερ, Γκρόθκοπ και Μαργκίς, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους 23ους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η επίδοση των νικητών ήταν 3:15.85, ενώ έγινε μάχη για την δεύτερη θέση, την οποία εντέλει μοιράστηκαν δυο πληρώματα και ως εκ τούτου δεν είχαμε χάλκινο μετάλλιο, αλλά δόθηκαν δυο ασημένια.
Στην δεύτερη θέση ισοβάθμισε το έτερο γερμανικό τετραθέσιο με τους Βάλτερ, Κούσκε, Ρέντιγκερ, Φράνκε, καθώς κι αυτό της Νοτίου Κορέας με τους Βον, Γιουν, Σέο, Κιμ με χρόνο 3:16.38.
AP Photo/Andy Wong
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.