Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Στην Mercedes συμφωνούν στο 100% με την Ferrari



Φαίνεται πως η κόντρα ανάμεσα στις 2 κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος, οι οποίες μας χάρισαν αμέτρητες μάχες τα τελευταία χρόνια (με αποκορύφωμα, φυσικά, την περασμένη σεζόν), δεν υφίσταται και εκτός πίστας!
Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της ομάδας των πρωταθλητών, Dieter Zetsche, τόνισε πως σε ότι αφορά τα εξωαγωνιστικά η ομάδα του συμφωνεί στο 100% με τους αντιπάλους της.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Είμαστε ο καλός και ο κακός αστυνόμος. Χτυπηθήκαμε σαν τρελοί εντός πίστας, προσπαθώντας να πάρουμε κάθε δέκατο του δευτερολέπτου για πλεονέκτημα, αλλά συγχρόνως είμαστε 100% ευθυγραμμισμένοι στις σκέψεις και τις στρατηγικές μας ενέργειες στην Formula 1. Είμαστε καλοί φίλοι.»
«Είμαστε εκεί για να μείνουμε στην Formula 1, αλλά και η ίδια η πλατφόρμα πρέπει να παραμείνει ουσιαστική και να αναπτυχθεί θετικά.»                                                                                                                                                                                                                                                       πηγή: http://f1fan.gr/?p=56022

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.