Ουσιαστικά την απόφαση φέρεται να την πήρε μόλις έχασε το δεύτερο σετ από τον Τζο-Βιλφρίντ Τσονγκά και όντας εκνευρισμένος με τον εαυτό του, αναρωτήθηκε για ποιο λόγο αγωνίζεται και στα διπλά. Εκεί, συνειδητοποίησε πως αν συνεχίζει να παίζει και στα διπλά, δεν θα προλάβει να επαναφέρει το σώμα του στο 100% για τον αγώνα με τον Βούλγαρο την Κυριακή (21/1).
Ο Κύργιος έπαιζε μαζί με τον Ματ Ρέιντ, είχαν νικήσει τους Νίκολας Μονρό και Τζον-Πάτρικ Σμιθ στον πρώτο γύρο, θα έπαιζαν με τους Γάλλους, Ζερεμί Σαρντί και Φαμπρίς Μαρτίν, δεν κατέβηκαν στο court και οι αντίπαλοί τους πέρασαν στον τρίτο γύρο.
AP Photo/Ng Han Guan
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.