Ο Τζόελ Εμπίιντ θα βρεθεί για πρώτη φορά σε All-Star Game και μάλιστα ως βασικός και δεν μπορεί να κρύψει τη χαρά του για το γεγονός αυτό…
«Νιώθω πραγματικά ευλογημένος που θα βρεθώ σε αυτή τη θέση. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλον τον κόσμο που με υποστήριξε για να είμαι εκεί. Τα τελευταία χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για εμένα και πραγματικά το εκτιμώ πολύ αυτό που συνέβη», ανέφερε ο Καμερουνέζος σέντερ μιλώντας στο «NBCS» και την Τζέσικα Καμεράτο.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Εμπίιντ έμαθε τα ευχάριστα νέα όταν βρισκόταν στην προπόνηση των Σίξερς και δέχτηκε την αποθέωση από συμπαίκτες και προπονητικό team.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.