Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Λου: «Δεν χρησιμοποιούμε τον Λαβ όσο θα έπρεπε»

Για την αναγκαστική χρησιμοποίηση του Κέβιν Λαβ στη θέση του σέντερ μίλησε ο προπονητής των Κλίβελαντ Καβαλίερς, Τάιρον Λου.
«Ξέρω πως ο Κέβιν παίζει στη θέση «5» και αντιμετωπίζει συνεχώς σέντερ, όμως θα πρέπει να τον εντάξουμε περισσότερο στο παιχνίδι μας και να του δίνουμε συχνότερα την μπάλα», υποστήριξε ο τεχνικός της ομάδας του Οχάιο μιλώντας σε δημοσιογράφους και συνέχισε:
«Απόψε ήταν εξαιρετικός στην άμυνα, όμως στην επίθεση δεν τον χρησιμοποιήσαμε όσο θα έπρεπε», τόνισε ο Λου, ο οποίος τη φετινή περίοδο έχει επιλέξει να μετακινήσει τον πρώην παίκτη των Καβαλίερς από το «4» στο «5».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.