Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Εξελίξεις με την υγεία του Βαγγέλη Γερμανού! Βγήκε από τη ΜΕΘ αλλά...



Βγήκε από την Μονάδα Εντατικής Θεραπείας ο Βαγγέλης Γερμανός και πλέον νοσηλεύεται σε θάλαμο της Χειρουργικής Κλινικής.
Ο τραγουδιστής είχε υποβληθεί στις αρχές Δεκεμβρίου σε επέμβαση για την αφαίρεση κήλης ωστόσο στην συνέχεια εμφάνισε φλεγμονή και κρίθηκε απαραίτητη η εισαγωγή του στην ΜΕΘ του νοσοκομείου Ευαγγελισμός.
Έπειτα από 18 μέρες στην ΜΕΘ, συνεχίζει την προσπάθεια αντιμετώπισης της φλεγμονής στην κοιλιακή χώρα.
Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.