Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Το δημόσιο μήνυμα της συζύγου του Κωνσταντίνου Αγγελίδη, ένα μήνα μετά το τροχαίο



Σε καταστολή στη MEΘ στο νοσοκομείο της Βούλας παραμένει οΚωνσταντίνος Αγγελίδης μετά το σοβαρό τροχαίο που είχε την παραμονή των Χριστουγέννων.
Ο παρουσιαστής παλεύει για τη ζωή του, ενώ πρόσφατα οι γιατροί τον έβγαλαν από την καταστολή και αναπνέει χωρίς μηχανική υποστήριξη.
Οι ώρες είναι δύσκολες και η σύζυγός του, Εβελίνα Βαρσάμη, δεν έχει φύγει στιγμή από το πλευρό του.
Η ίδια, μάλιστα, έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στο Facebook για τον αγαπημένο της.
Συγκεκριμένα, δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό το τραγούδι "Αν είσαι ένα αστέρι" του Νίκου Βέρτη, σχολιάζοντας: "Αφιερωμένο στο δικό μου αστέρι που τόσο πολύ αγαπώ!!!".
Τα likes και τα σχόλια με ευχές για γρήγορη ανάρρωση, όπως ήταν αναμενόμενο, έπεσαν... βροχή.
                                                                                                      πηγή: http://www.markos.tv/dimosio-minyma-tis-syzygoy-toy-konstantinoy-aggelidi-ena-mina-meta-troxaio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.