Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Ίρβινγκ: «Ευχάριστο που θα παίξω ξανά στο πλάι του ΛεΜπρόν και του Λαβ»

Την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι θα γίνει ξανά συμπαίκτης με τους ΛεΜπρόν Τζέιμς και Κέβιν Λαβ, εξέφρασε δημόσια ο Κάιρι Ίρβινγκ.
Παρά το γεγονός πως έκανε ό,τι μπορούσε το περασμένο καλοκαίρι προκειμένου να αποχωρήσει από το Κλίβελαντ, ο «Uncle Drew» βλέπει πολύ θετικά το γεγονός ότι θα αγωνιστεί στο πλάι των πρώην συνοδοιπόρων του στο επερχόμενο All-Star Game.
«Όταν έχεις βρεθεί σε μια ομάδα που κατέκτησε πρωτάθλημα, το δέσιμο δεν θα σπάσει ποτέ. Γράψαμε ιστορία, ήμασταν η μόνη ομάδα που κάναμε το come back από το 3-1», δήλωσε αρχικά ο ηγέτης των Σέλτικς και συνέχισε:
«Θα είναι πολύ διασκεδαστικό να παίξω και πάλι με τον ΛεΜπρόν και τον Λαβ. Το All-Star Game είναι πάντα μια πολύ απολαυστική εμπειρία», υποστήριξε ο Ίρβινγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.