Την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι θα γίνει ξανά συμπαίκτης με τους ΛεΜπρόν Τζέιμς και Κέβιν Λαβ, εξέφρασε δημόσια ο Κάιρι Ίρβινγκ.
Παρά το γεγονός πως έκανε ό,τι μπορούσε το περασμένο καλοκαίρι προκειμένου να αποχωρήσει από το Κλίβελαντ, ο «Uncle Drew» βλέπει πολύ θετικά το γεγονός ότι θα αγωνιστεί στο πλάι των πρώην συνοδοιπόρων του στο επερχόμενο All-Star Game.
«Όταν έχεις βρεθεί σε μια ομάδα που κατέκτησε πρωτάθλημα, το δέσιμο δεν θα σπάσει ποτέ. Γράψαμε ιστορία, ήμασταν η μόνη ομάδα που κάναμε το come back από το 3-1», δήλωσε αρχικά ο ηγέτης των Σέλτικς και συνέχισε:
«Θα είναι πολύ διασκεδαστικό να παίξω και πάλι με τον ΛεΜπρόν και τον Λαβ. Το All-Star Game είναι πάντα μια πολύ απολαυστική εμπειρία», υποστήριξε ο Ίρβινγκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.