Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Μπουνιά σε κάδρο έθεσε νοκ-άουτ τον Μάρκους Σμαρτ!

Μάρκους Σμαρτ
Ο Μάρκους Σμαρτ απουσίασε από το παιχνίδι των Μπόστον Σέλτικς με τους Λος Άντζελες Κλίπερς και λίγες ώρες μετά το ματς ο ίδιος αποκάλυψε τι ακριβώς είχε συμβεί…
«Είμαι ντροπιασμένος και απογοητευμένος για ό,τι έκανα. Χτύπησα με δύναμη ένα κάδρο που ήταν κρεμασμένο στον τοίχο», ομολόγησε ο γκαρντ των Κελτών, ο οποίος απολογήθηκε δημόσια και ζήτησε συγνώμη από τους συμπαίκτες του, δείχνοντας μεταμέλεια γι’ αυτή του την πράξη.
Ο Σμαρτ θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για ένα διάστημα δύο εβδομάδων, καθώς έπρεπε να τοποθετηθούν ράμματα στο τραυματισμένο του χέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.