Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Γιαννακόπουλος: "Αγώνας χωρίς μεγάλη σημασία"



Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στάθηκε στη μικρή σημασία που είχε το σημερινό ντέρμπι για τον Παναθηναϊκό, λόγω της βαθμολογικής θέσης του Ολυμπιακού.

Η μεγάλη διαφορά που έχει ο Παναθηναϊκός στην κορυφή της βαθμολογίας από τον Ολυμπιακό συρρίκνωσε τη σημασία του σημερινού ντέρμπι, έστω κι αν αυτό δεν φάνηκε μέσα στο γήπεδο. Σε αυτό πάντως στάθηκε και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στις πρώτες δηλώσεις που έκανε μετά τη λήξη της αναμέτρησης.
"Έγινε ωραίος αγώνας, αν και δεν είχε μεγάλη σημασία γιατί αυτή ήταν η τέταρτη ήττα του Ολυμπιακού. Παίξαμε καλά, κερδίσαμε και τώρα κοιτάμε να κερδίσουμε και μέσα στο Μπάμπεργκ. Από εδώ και πέρα θα είναι ευκαιρία στο ελληνικό πρωτάθλημα ο προπονητής να δοκιμάσει σχήματα που έχει στο μυαλό του και να παίξουν νέοι αθλητές" τόνισε αρχικά ο ισχυρός άνδρας της "πράσινης" ΚΑΕ.
Όσον αφορά στο ενδεχόμενο ενίσχυσης, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος πρόσθεσε: "Το πρόγραμμα είναι δύσκολο της EuroLeague, έχουμε κάνει κάποιες συζητήσεις και εάν υπάρξει κάποιος που μπορεί να κάνει τη διαφορά, θα προχωρήσουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.