Ο Παναθηναϊκός αφιέρωσε την σημερινή νίκη επί του Ολυμπιακού στην γυναικεία ομάδα του συλλόγου, για την ήττα στο ντέρμπι της Α1 Γυναικών.
Ο θόρυβος που προκλήθηκε μετά το 102-29 του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στην Α1 Γυναικών, είχε ως αποτέλεσμα οι παίκτριες των "πράσινων" και ο προπονητή Γιώργος Καντζιλιέρης να είναιτα τιμώμενα πρόσωπαστην σημερινή αναμέτρηση. Εξ ου και η αφιέρωση που έκανε η ανδρική ομάδα του Παναθηναϊκού αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα...
"Η ομάδα του Παναθηναϊκού αφιερώνει τη σημερινή νίκη στα κορίτσια της ομάδας μπάσκετ γυναικων", ενημέρωσε η "πράσινη" ΚΑΕ μετά τη λήξη του ντέρμπι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.