Με μια «μεταγραφή» εκ των έσω λύθηκε το θέμα που προέκυψε στον Λάμψη 92.3,μετά την παραίτηση του Γιώργου Λιάγκα από το πρωινό του. Ο Δημήτρης Σαράντος μετακινείται από τη βραδινή ζώνη στο prime time μαζί με τη Μαρία Φραγκάκη, καθημερινά 7 με 10 το πρωί.
Ένας παραγωγός με πείρα στην πρωινή ζώνη, είχε περάσει και από την αντίστοιχη του Star FM 97.1 της Θεσσαλονίκης. Την θέση του στο βραδινό 6 με 10 παίρνει η Άννα Μαρία Ψέμμα, η οποία μέχρι πρότινος τον ακολουθούσε στο πρόγραμμα, στο 10 με 12. πηγή: http://e-tetradio.gr/article/15586/O-Dimitris-Sarantos-anti-tou-Giorgou-Liagka-sto-proino-tou-Lampsi-923
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.