Χωρίς Μετρό η Αθήνα την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου, καθώς το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας προκήρυξε 24ωρη απεργία, αντιδρώντας στο πολυνομοσχέδιο.
Όπως αναφέρει το ΣΕΛΜΑ σε σχετική του ανακοίνωση, εντός των ημερών, η κυβέρνηση με την ψήφιση του νέου πολυνόμου, παραδίδει στους δανειστές ενέχυρο ότι απόμεινε από την δημόσια περιουσία και μαζί τις τελευταίες ελπίδες για μια ζωή με αξιοπρέπεια στους ανθρώπους του μόχθου.
«Μέσα στα δεκάδες αντεργατικά, αντικοινωνικά μέτρα ξεχωρίζει η προσπάθεια να καταργηθεί στην πράξη το δικαίωμα στην απεργία, θέτοντας ως προαπαιτούμενο την απόλυτη πλειοψηφία των εργαζόμενων» σημειώνει και προσθέτει πως «η δημοκρατική ευαισθησία του κυρίου Τσίπρα και των συνοδοιπόρων εξαντλείται επιλεκτικά σε μέτρα ενάντια στους εργαζόμενους και όχι όταν οι ίδιοι ψηφίζουν μνημόνια ή όταν προδίδουν δημοψηφίσματα στην πλάτη της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Οι εργαζόμενοι στη λειτουργία του μετρό καλούν τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν δυναμικά στα συλλαλητήρια «διατρανώνοντας την αντίθεση τους στην επιθετική αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης».
Ακινητοποιημένα και τα τραμ και τρόλεϊ
Ακινητοποιημένα θα είναι τα τρόλεϊ την Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου, λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισε η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, αντιδρώντας στην ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=60627
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.