Σε μία εξαιρετικά φιλόδοξη παρουσίαση προχώρησαν οι αρχές των αραβικών επμιράτων, καθώς έδωσαν στη δημοσιότητα μία πρώτη γεύση της μελλοντικής ανθρώπινης αποικίας στον «κόκκινο πλανήτη».
Η εξερεύνηση του σύμπαντος αποτελεί μία διαχρονική πρόκληση στην ανθρώπινη ιστορία, όμως οι ζάμπλουτοι κυβερνήτες των εμιράτων της Αραβικής χερσονήσου (Ντουμπάι, Αμπού Ντάμπι) προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα.
Πριν από λίγες ημέρες αποκάλυψαν τα μεγαλεπίβολα σχέδιά τους για την αποίκηση του Άρη, του μόνου κοντινού μας πλανήτη, που δυνητικά μπορεί να φιλοξενήσει τις πρώτες εξωγήινες ανθρώπινες αποικίες.
Οι αρχές του Ντουμπάι, λοιπόν, δημοσίευσαν τις πρώτες ψηφιακές απεικονίσεις της «City of Wisdom (πόλη της σοφίας)», της πρώτης ανθρώπινης αποικίας στο έδαφος του «κόκκινου πλανήτη», όπως θα είναι αυτή το μακρινό 2117 μ.χ., δηλαδή 70 χρόνια μετά την άφιξη των πρώτων αποίκων (σύμφωνα πάντα με τα χρονοδιαγράμματα των φιλόδοξων εμίρηδων).
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την κατασκευή ουρανοξυστών, πανεπιστημίου, εργαστηρίων, ενώ η συμβίωση των ανθρώπων κατοίκων με τα ρομπότ θα είναι αρμονική. Στον αρχικό σχεδιασμό περιλαμβάνεται και σύστημα μετακινήσεων, μέσω του... διακτινισμού, ενώ όλα τα οχήματα θα είναι ιπτάμενα κι αυτόματοποιημένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.