Νίκη πεντάδας οι κυανέρυθροι με 1-0.
Με ένα γκολ του Ντουρμισάι στο 73' ο Πανιώνιος πήρε σπουδαία νίκη (1-0) μέσα στη Λεωφόρο και υποχρέωσε τον Παναθηναϊκό στην πρώτη του εντός έδρας ήττα επί θητείας Μαρίνου Ουζουνίδη. Παράλληλα, αυτό ήταν το τέταρτο σερί ματς στο πρωτάθλημα που οι Πράσινοι μένουν χωρίς νίκη, με την κατάσταση να δείχνει τραγική.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/425993/opoy-panathhna-kos-ki-h-moira-toy-perase-apo-th-lewforo-o-paniwnios-toy-espase-to-seri
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.