Δεν είναι μόνο η ελληνική πλευρά: Σε δημόσια διαπραγμάτευση με… τον εαυτό τους σχετικά με το πρόβλημα της ονομασίας προχωρούν και ορισμένοι από τους ιθύνοντες της πΓΔΜ.
Μιλώντας σε εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού «Kanal 77”, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της γειτονικής χώρας, αρμόδιος για την οικονομική πολιτική, Koco Angjusev δήλωσε ότι το ζήτημα της ονομασίας πρέπει οπωσδήποτε να λυθεί και ότι οι πολίτες να αποφασίσουν επιλέγοντας ανάμεσα στους όρους «Βόρεια”,” Άνω” ή «Νέα Μακεδονία”.
Περιγράφοντας στον αέρα τις προτιμήσεις του, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης των Σκοπίων υποστήριξε ότι «»Βόρεια”, «Άνω” ή «Νέα” είναι αποδεκτοί προσδιορισμοί” και τόνισε ότι το ζήτημα του ονόματος επηρεάζει τον επιχειρηματικό τομέα, αφού η οικονομική ευημερία στηρίζεται στο κράτος δικαίου και στη σταθερή πολιτική κατάσταση αλλά, κυρίως, όπως είπε. στην ένταξη στην Ε.Ε. και στο ΝΑΤΟ. «Αυτό σημαίνει συμβιβασμό στο θέμα του ονόματος. Η «μακεδονική” ταυτότητα και η γλώσσα είναι η κόκκινη γραμμή πέρα από την οποία δεν θα πρέπει να γίνουν υποχωρήσεις”, δήλωσε μεταξύ άλλων, ο αντιπρόεδρος Angjusev.
Η συνέντευξη αυτή υποχρέωσε τον πρωθυπουργό της πΓΔΜ να τοποθετηθεί, προκειμένου να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που δημιούργησε ο πολιτικός του υφιστάμενος. Σε δηλώσεις του προς τα μέσα ενημέρωσης κατά τη διάρκεια προχθεσινής επίσκεψής του στην πόλη Πρίλεπ, ο Zoran Zaev τόνισε ότι οι συνομιλίες για το όνομα δεν έχουν υπεισέλθει ακόμα στην ουσία, οπωσδήποτε όμως υπάρχει δέσμευση για τη λύση του ζητήματος.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/politiki/1050714/ena-apo-afta-ta-onomata-theloun-oi-skopianoi/
ΠΗΓΗ:capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.