
Το βράδυ της 20ης Δεκεμβρίου, οι συντελεστές της «Ελληνοφρένειας», μέσα από τη σελίδα τους στα social media, ανακοίνωσαν το τέλος της σατιρικής τους εκπομπής, αφήνοντας αιχμές στον Alpha. «Σύντροφοι τηλεθεατές μας έκοψαν αιφνιδίως από τον @ALPHA_TV! Μας ανακοινώθηκε, χθες βράδυ, αφού είχε γυριστεί και μονταριστεί η εκπομπή με αποτέλεσμα να μη μπορέσουμε καν να χαιρετίσουμε το κοινό. Ευχαριστούμε λοιπόν όσους μας παρακολούθησαν αυτά τα 4μισι χρόνια. Ραντεβού στα Γουναράδικα» έγραψαν.
Δέκα ημέρες μετά και έπειτα από βολές που αντάλλαξαν δημόσια ο Τσολιάς (Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης) με τον Δήμο Βερύκιο, ο πρώτος παραχωρεί συνέντευξη στο περιοδικό Down Town και στη δημοσιογράφο Φανή Πλατσατούρα, μιλώντας για όλα. «Η απάντηση που πήραμε ήταν ότι κόπηκε η εκπομπή 'λόγω χαμηλών πτήσεων. Λογικά σκεπτόμενος, φαντάζομαι ότι τις επόμενες μέρες θα κοπεί το μισό πρόγραμμα του Alpha λόγω χαμηλών πτήσεων. Κάναμε επτά καλές εκπομπές και ύστερα κοπήκαμε. Η συμφωνία ήταν να κάνουμε συνολικά 27 εκπομπές μέχρι τον Ιούνιο. Να αναφέρω απλώς ότι η τελευταία μας εκπομπή σημείωσε 20% στα νούμερα τηλεθέασης», ανέφερε χαρακτηριστικά, συνεχίζοντας: «Αν η διοίκηση του καναλιού μπει στη διαδικασία να κόψει όποια εκπομπή κάνει 10% – 14%, θα πρέπει να κόψει το μισό του πρόγραμμα. Συμπάσχω λοιπόν με τους συναδέλφους στο Happy Day, που χτες έκαναν 7,5%, συμπάσχω με τους συναδέλφους στο Alpha Ρεπορτάζ που έκαναν 13%, συμπάσχω με τους συνεργάτες στην εκπομπή Ελένη που έκαναν 11,8% και με αυτούς στο Slam που σημείωσαν 11,4%.
Φαντάζομαι ότι θα τους ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες ότι κόβονται και θα τους ανακοινωθεί δύο ώρες πριν από την εκπομπή τους. Ή μήπως όχι;
Εκείνη τη μέρα που τα είπε ο Δήμος Βερύκιος όλα αυτά, η εκπομπή έκανε 7,4% τηλεθέαση, και πιο συγκεκριμένα, στο μισάωρο που βγήκε ο Βερύκιος, η εκπομπή σημείωσε 3,6%. Άρα τι ακριβώς λέει ο Βερύκιος; Ότι η Ελληνοφρένεια δεν πούλαγε σε αντίθεση με ποιον; Με εκείνον που πουλάει; Και αν δεν πουλάει τι θα κάνει; Θα αυτοκοπεί ο Βερύκιος;»..
Εκείνη τη μέρα που τα είπε ο Δήμος Βερύκιος όλα αυτά, η εκπομπή έκανε 7,4% τηλεθέαση, και πιο συγκεκριμένα, στο μισάωρο που βγήκε ο Βερύκιος, η εκπομπή σημείωσε 3,6%. Άρα τι ακριβώς λέει ο Βερύκιος; Ότι η Ελληνοφρένεια δεν πούλαγε σε αντίθεση με ποιον; Με εκείνον που πουλάει; Και αν δεν πουλάει τι θα κάνει; Θα αυτοκοπεί ο Βερύκιος;»..
Όσον αφορά στο αν έχουν δεχτεί προτάσεις; Ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης απαντά: «Μόλις έβγαλα την ανακοίνωση για το κόψιμο, δεχτήκαμε προτάσεις από δύο κανάλια. Τι να σου πω, μάλλον είχαμε δύο προτάσεις σε μία μόλις μέρα, ακριβώς γιατί δεν πουλάμε. Η Ελληνοφρένεια δεν γεννήθηκε και δεν θα πεθάνει στον Alpha».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.