Τα μπλεξίματα με το νόμο έχουν αναγκάσει τον Κεντάβιους Κάλντγουελ-Πόουπ να απουσιάσει σε ορισμένα από τα επόμενα ματς των «λιμνάνθρωπων».
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Μπιλ Όραμ, ο 24χρονος άσος δεν μπορεί να φύγει από την πολιτεία της Καλιφόρνια για 25 ημέρες, επομένως θα χάσει τα παιχνίδια με τους Ρόκετς στο Χιούστον (20/12 και 31/12) και με τους Τίμπεργουλβς στην Μινεσότα (1/1). Αντίθετα, θα αγωνιστεί κανονικά κόντρα στους Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς (22/12).
«Είναι πολύ δυσάρεστο όλο αυτό για εμένα. Νιώθω πως απογοητεύω τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή μου και ολόκληρο το σύλλογο. Σέβομαι όμως την ποινή που μου επιβλήθηκε», ανέφερε ο πρώην παίκτης των Ντίτροιτ Πίστονς, ο οποίος καταδικάστηκε γιατί άφησε κάποιον να χειριστεί το όχημά του υπό την επήρεια ουσιών την περασμένη άνοιξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.