Ο κόσμος των Νιου Γιορκ Νικς αποθέωσε τον Καρμέλο Άντονι στην πρώτη επιστροφή του στο Madison Square Garden ως αντίπαλος.
«Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να μου ετοιμάσουν βίντεο με όσα είχα κάνει στη Νέα Υόρκη. Μου προκάλεσε έκπληξη. Περίμενα όμως να φωνάξουν το όνομα μου και να με υποδεχτούν με θετικό τρόπο. Θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω το σύλλογο γι’ αυτή την κίνηση. Ήταν μια μεγάλη στιγμή για εμένα και θα το θυμάμαι για πάντα», υποστήριξε ο σταρ των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ.
Αξίζει να σημειωθεί πως στην εν λόγω αναμέτρηση, ο Καρμέλο σταμάτησε στους 12 πόντους, μαζεύοντας παράλληλα 5 ριμπάουντ σε περίπου 32 λεπτά συμμετοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.