Στην αποκάλυψη πως οι Σάρλοτ Χόρνετς έφτασαν πολύ κοντά στη μετακόμισή τους στην πόλη του Λούιβιλ το 2002, προέβη το Bloomberg.
Στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου 2001-02, οι ιθύνοντες της ομάδας από τη Βόρεια Καρολίνα αναζητούσαν την κατάλληλη πόλη, προκειμένου να μεταστεγαστούν. Όπως είναι γνωστό, αποφάσισαν τελικά να πάνε στη Νέα Ορλεάνη και να γίνουν Νιου Ορλίνς Χόρνετς. Παρόλα αυτά, η αρχική τους πρόθεση ήταν άλλη…
Επιχειρηματίες και πολιτικοί από το Λούιβιλ προσπάθησαν να φέρουν την ομάδα στην πόλη του Κεντάκι, πιστεύοντας ότι αυτή η κίνηση θα οδηγούσε σε άνθηση της τοπικής οικονομίας. Σκοπός τους, μάλιστα, ήταν να χτίσουν ένα νέο γήπεδο στο κέντρο της πόλης, το οποίο θα μοιράζονταν οι Χόρνετς και οι Κάρντιναλς που συμμετέχουν στο κολεγιακό πρωτάθλημα.
Ρικ Πιτίνο (τότε προπονητής των Κάρντιναλς) και Τομ Τζούριχ (τότε αθλητικός διευθυντής της ομάδας) εξέφρασαν τότε αντιρρήσεις, αφού δεν ήθελαν σε καμία περίπτωση να μοιραστούν το γήπεδο με ομάδα του NBA. Μαθαίνοντας τα νέα, ο κομισάριος Ντέιβιντ Στερν αναρωτήθηκε τότε «εάν ο Πιτίνο δεν μας θέλει εκεί, τότε γιατί πάμε;».
Και κάπως έτσι το σχέδιο για τη μετακόμιση Λουίβιλ εγκαταλείφθηκε, με τους Χόρνετς να καταλήγουν στη Νέα Ορλεάνη…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.