Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Έρχεται αποχώρηση από τους Νετς

Την πιθανότητα οι Μπρούκλιν Νετς να απομακρύνουν σύντομα από το έμψυχο δυναμικό τους τον Τζο Χάρις, ανέλυσε ο πρώην GM της ομάδας, Μπόμπι Μαρκς.
Μιλώντας στο γνωστό αμερικανικό δίκτυο, ο 44χρονος παράγοντας υποστήριξε πως αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή οι Νεοϋορκέζοι να ανταλλάξουν 26χρονο σούτινγκ γκαρντ.
«Ήταν μια επιλογή δεύτερου γύρου στο draft, κάνει την καλύτερη σεζόν της καριέρας του και θα είναι unrestricted free agent τον Ιούλιο. Εάν στο Μπρούκλιν θέλουν να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο την αξία του Χάρις, αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή. Μετά τις 8 Φεβρουαρίου θα αναγκαστούν είτε να υπογράψουν μαζί του συμβόλαιο 5-6 εκατ. δολαρίων ή να τον χάσουν χωρίς το παραμικρό αντάλλαγμα», ανέφερε ο Μαρκς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.