
Η συνεργασία των τεσσάρων χωρών και η βουλγαρική προεδρία μάς δίνουν μια ευκαιρία να αναδείξουμε τις κοινές πεποιθήσεις και ιδέες, και να αναδείξουμε την «ατζέντα της Θεσσαλονίκης» του 2003 για το μέλλον των Βαλκανίων, ανέφερε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μετά την ολοκλήρωση της 2ης τετραμερούς συνόδου Ελλάδας – Βουλγαρίας - Σερβίας - Ρουμανίας, στο Βελιγράδι.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην ανάγκη το επόμενο διάστημα «να βρισκόμαστε ολοένα και περισσότερο στο ίδιο τραπέζι και οι τέσσερις μεταξύ μας και ο καθένας με τον γείτονά του». «Αυτό», πρόσθεσε, «είτε είναι εύκολο είτε δύσκολο, είμαστε γείτονες και οφείλουμε να πάρουμε εμείς στα χέρια μας τις τύχες των χωρών μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.