Στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών έκλεισαν οι κάλπες και η εκλογική διαδικασία θα συνεχιστεί αύριο προκειμένου το βράδυ να αναδειχθεί ο νέος πρόεδρος για την επόμενη τετραετία.
Οι επιλογές του δικηγορικού κόσμου της Αθήνας είναι μεταξύ του Δημήτρη Βερβεσού, ο οποίος στον πρώτο γύρο έλαβε ποσοστό 25,75% (2.785 σταυρούς) και του Δημήτρη Αναστασόπουλου, ο οποίος έλαβε ποσοστό 17,42% (1.884 σταυρούς).
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/249483/synehizontai-kai-ayrio-oi-ekloges-ston-dikigoriko-syllogo-athinon
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.