Η συμφωνία για τα βλήματα, ύψους €66 εκατ, αφορούσε ένα από τα είδη που ήθελαν οι αγοραστές, ισχυρίζεται ο Βασίλειος Παπαδόπουλος - «Οι δυνατότητες της εταιρείας μου δεν είναι μόνο με τη Σαουδική Αραβία, είναι και με άλλες χώρες» υποστηρίζει ο ενδιάμεσος
Το δημόσιο υπέστη ζημία τουλάχιστον 700 εκατ. ευρώ από δυνητικές πωλήσεις στρατιωτικού υλικού, υποστηρίζει ο Βασίλειος Παπαδόπουλος, μεσάζων στην υπόθεση της εκποίησης βλημάτων του ελληνικού στρατού στη Σαουδική Αραβία.Με δηλώσεις του στη realnews, ο ενδιάμεσος στην υπόθεση της πώλησης πυρομαχικών στο Ριάντ, ισχυρίζεται ότι «μέσα στη λάσπη χάθηκαν εκατοντάδες εκατομμύρια, χρήματα του ελληνικού δημοσίου». Πώς... χάθηκαν τα δυνητικά έσοδα;
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/737592/vlimata-sti-saoudiki-aravia-to-dimosio-upesti-zimia-700-ekat-euro-upostirizei-o-mesazon/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.